گرین هوس

کسب درآمد از گرین هوس

گرین هوس

کسب درآمد از گرین هوس

کسب درآمد از سایت گیرین هوس

کسب درآمد از طریق طریق گرین هوس بدون هیچ هزینه ای

چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

                 


مژده ( من هم باور نمی کردم ولی ...)مژده


ثبت نام رایگان با درآمد 900 میلیون تومان مادام العمر در هر ماه



توصیه میکنم

برای  صرفه جویی در هزینه آفلاین شوید

زود قضاوت نکنید یعنی تا وقتی که تمام مطالب را نخوانده اید در مورد آن حکم صادر نکنید.

هر گونه بدبینی و لجاجت را کنار بگذارید و بدون تعصب شروع به خواندن این مطلب کنید.


معرفی شرکت  : Green Horse

1
. بیو گرافی شرکت:

شرکت امریکایی Green Horse واقع درManchester, NH 0310­­­­­­­0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن،  Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.

.2
 عملکرد شرکت:

طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان  TickerBar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و    IBM  و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم و هیچ گونه پولی هم نمی پردازیم.

3
. درآمد شرکت:

وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.

4
. سقف پورسانت:

یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل 1میلیون دلار یا 900میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنیدپس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.5. در یافت حقوق یا همان  payout:

یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد
شما با عضویت در این سایت در واقع به استخدام آن در می آیید وماهیانه حقوق میگیرید. دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند و درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود. رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتریی سایتی دیده می شود تازه اگر هم دیده شود ان سایتها حتما پولی اند.ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت ان است.این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آن چون دائمی است مانند حقوق است.توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضومی کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام انها کامل باشد.

ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده ؟؟ ببینید اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت اشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از انها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خیلی زیاد خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می بردعملکرد گرین هورس را هم می توان به استخرآبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل اب ( سود سایت بابت تبلیغات) وارد ان (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه اب ( حقوق و پورسانت اعضا) از ان خارج می شود در این حالت نه تنها ابی از استخر کم نمی شود بلکه سرریز هم میکند.طریقه پورسانت دهی :

باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت ان است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.مرحله تعداد افراد مورد نظر پورسانت حاصله از این تعداد افراد

 level 1 10 
نفر 1 دلار در ماه

 level 2 100
نفر 10 دلار درماه

 level 3 1000
نفر 100 دلار درماه

level 4 10000 
 نفر 1000 دلار درماه

 level 5 100000 
نفر 10000 دلار درماه

 level 6 1000000
نفر 100000 دلار درماه
همینطور که در بالا مشاهده می کنید مثلا اگرتعداد افراد در مرحله یا level چهارم فقط 10000 نفر برسند شما مبلغ 1000 دلار(معادل 1000000تومان) پورسانت ان هم به صورت هر ماه دریافت خواهید کرد. اگرتعداد افراد در مرحله ششم به 1000000 برسند شما مبلغ 100000 دلار (معادل 100000000 تومان) ان هم به صورت هرماه دریافت خواهید کرد که سقف درامد شما است . ممکن است با خود فکر کنید که عضو شدن 10000 نفر کار مشکلی است باید به شما بگویم اشتباه فکر کردید ببینید شما فقط 10 نفر را عضو می کنید که کار خیلی خیلی خیلی راحتی است چون که رایگان است و تا اینجا 10 نفر, level یا مرحله اول شما تکمیل می شود خوب حالا تخمین بزنید که هر کدام از این 10 نفری که شما عضو کرده اید فقط 10 نفر راعضو کنند که برای ان ها کار راحتی است و زیر مجمومعه های شما کلا به 100 نفر ارتقا پیدا می کند و level یا همان مرحله دوم شما نیز کامل می شود. حال این 100 نفر کافی است که هر کدامشان فقط 10 نفر را عضو کنند که باز هم عضو کردن 10 نفر ان هم به طور رایگان برای انها کار بس راحتی است خوب در این حالت هم level سوم شما کامل می شود و شما در این مرحله ماهیانه 100 دلار معادل تقریبا 90000 تومان حقوق می گیرید و همینطور برو بالا... البته خودتون بهتر میدونید که اینکار هم به تلاش و حوصله نیاز داردودر بلند مدت خیلی خوب جواب میدهدوچون نیاز به سرمایه گذاری اولیه ندارد به زحمتش می ارزد.این سایت ماهیانه مبالغ را توسط چک به شما پرداخت می کنند که البته فکر نمی کنم در ایران چنین بازار یابی ها یا network های پر سودی وجود داشته باشد. ایا می دانید شما سایت انها را به چند نفر معرفی می کنید و این کمپانی از طریق شما چقدر معروف می شود و با معروف شدن ان کمپانی چه سود کلانی نصیبش می شود ایا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید..

نمونه چکهای دریافتی از کمپانی و بانک

واسه کسایی که اون بالا عکس چکهای دریافتی رو ندیدن یه بار دیگه لینکشو میذارم تا خیالتون تخت راحت بشه!  واسه دیدن عکس چند نمونه چک دریافتی از شرکت گرین هرس اینجا کلیک کنید.

خوب ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پول ما چگونه پرداخت می شود؟

بله درست است پول شما به وسیله چک به ادرستان ارسال خواهد شد و چک را می توانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد ان که بانک ملیو بانک رفاه است بدون هیچ دردسری نقد کنید این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به ادرستان می اورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست ان را تقبل کرده است. پس مطمن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید. البته باید ادرستان را دقیق بنویسید که در ادامه نیز به طریقه نوشتن درست ادرس محل سکونت اشاره خواهیم کرد.شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا انها چک را برای شما ارسال کنند.

راهنمای ثبت نام در شرکت:

برای ثبت روی لینک زیر کلیک کنید


http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=361805429

سوالات خواسته شده را باید به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل و دقیق وارد کنیدفرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید.


: address email
شما باید ادرس ایمیل خودتان را در این قسمت بنویسید ( ادرس ایمیل شما همانuser name شما نیز می باشد(

 first name
: در اینجا شما اسم کوچکتان را بنویسید

 : last name
فامیل خود را بنویسید

  : birthday
تاریخ تولد به میلادی 

 برای تبدیل تاریخ تولد به میلادی به این صفحه مراجعه کنید.


 gender: که برای اقایان باید گزینه male به معنی مرد و برای خانم ها باید گزینه famale به معنی زن انتخاب شود

: own credit card باید گزینه no را انتخاب کنید از ان جایی که ما در ایران زندگی می کنیم و کارت اعتباری بین المللی نداریم شما باید گزینهno را انتخاب کنید .

country: در این قسمت باید کشور Iran را انتخاب کنید

 do you agree with the terms of service: شما باید در این قسمت گزینه yes را انتخاب کنید

سپس روی go to step2 کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به مرحله بعدی می روید

قسمت step2  

  : passwordدر این قسمت شما باید یک رمز برای خودتان بنویسید( حداقل 6 حرف و حداکثر 10 حرف (

  : confirmدر این قسمت همان رمزی که در قسمت password وارد کرده اید را دوباره وارد کنید

سعی کنید رمزی را که انتخاب می کنید را فراموش نکنید و قابل حدس زدن نیز نباشد

  : password questionاز انجایی که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنید سایت برای حل این مساله یک راهی را پیش روی شما گذاشته و ان هم این است که شما در موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتان برای خودتان مشخص می کنید بعد هم یک جواب به سوال خودتان می دهید این برای این است که اگر شما یک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کردید سایت می یاد و اون جوابی را که در موقع ثبت نام وارد کرده بودید را از شما می پرسد و در این صورت کمپانیرمز عبور شما را در اختیار شما قرار می دهد.   password answer : در این باید جواب سوالی را که از خودتان پرسیده اید را بدهید.

در بخش بعد شما باید ساعت محل سکونت خودتان را برای سایت مشخص کنید برای ما ایرانی ها باید گزینه
 MIDDL EAST TIME انتخاب شود. اگر در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافی است که داخل گزینه ها را ببینید که کدام یک از ساعت ها با ساعت فعلی شما یکی است و ان را انتخاب کنید .

  : phone numberدر این قسمت بعدی شماره تلفن خودتان را وارد می کنید. دقت کنید که شماره را درست مشخص کنید چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپانی با شما تماس بگیرند توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلا:

98 21 12345678

spoken language : در این قسمت از شما زبان گویش اولتان را سوال می کند که شما باید گزینه persian را انتخاب کنید .

  : secondary languageدر اینجا زبان دومی که با ان اشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه english  انتخاب شود.

Street Address : این بخش مهم است دقت کنید. در صورت اشتباه بودن آدرس تضمینی برای دریافت چک وجود ندارد. اگر آدرس منزلتان عوض شد، مشکلی نیست. قابلیت ویرایش پروفایل را دارا می باشد. نحوه ی درج آدرس به انگلیسی به صورت زیر میباشد:
(پلاک = no (پلاک 17 = no17) / واحد = Unit / طبقه = Floor / ساختمان = Bldg / کوچه = Alley/ خیابان = St / خیابان بزرگ = Ave / بلوار =Blvd / میدان = Sq / چهارراه = Cross / بعد از =After / قبل از = Before / شرقی = East / غربی = West / شمالی = North / جنوبی = South/ جاده = Rd)
بطور نمونه: ( توجه داشته باشید که درج آدرس به زبان انگلیسی برعکس است. یعنی ابتدا طبقه و سپس پلاک و همین طور تا آخر )

مثلا:

خیابان علوی نرسیده به مرتضوی کوچه علمداری پلاک 12 - طبقه 2


Flat 2, No. 12, Alamdari Alley, Before Mortazavi Ave., Alavi Ave.
(اگر در مورد درج آدرس مشکلی داشتید با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم )


  : street adreess2
این قسمت برای این است که اگر در قسمت قبل ادرستان طولانی بود بقیه اش را در این قسمت وارد نمایید

 : city/region
 در این قسمت نام شهر خودتان را بنویسید

  : state/province
نام استان شما

  : zip postal code
کد پستی خودتان را بنویسید( کد پستی 10 رقمی )
در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال می شود : مثلا دانشجو یا دانش اموز  education/trainingو اگر هم نمی خواهید مشخص کنید گزینه otherبه معنی دیگر را انتخاب کنید

  : income
در این قسمت میزان درامدتان را انتخاب کنید که می توانید گزینه اول یعنی  $24,999 را انتخاب کنید
حالا روی گزینه go to final step کلیک کنید تا به قسمت اخر بروید
قسمت سوم: روی گزینه active account کلیک کنید تا اکانتتان فعال شود خوب ثبت نام تمام شد
خب بعد از این که ثبت نام تمام شد شما باید نرم افزار  tickerbar را دانلود کنید. می توانید آنرا پس از ورود به سایت و لاگین شدن ، در منوی سمت چپ اکانت خود بیابید و دانلود کنید.

 بعد از کلیک بر روی  member login  در قسمتaddress email ادرس ایمیلی که در فرم ثبت نام را وارد کرده بودید در اینجا وارد کنید و در زیر ان یعنی قسمت password رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و بعد روی login کلیک کنید یا اینتر کنید
در صفحه ای که باز می شود اطلاعاتی در مورد تعداد زیر مجموعه ها در امد شما در ماه و ... داده شده است در پایین همین صفحه یک لینک شبیه همین لینکی که شما برای عضو شدن روی ان کلیک کرده بودید وجود دارد که بالای ان نوشته شده است your aautomatic referral url is. خوب این لینک همان لینکی است که شما باید به دوستان یا افراد دیگر بدهید تا از طریق این لینک عضو شوند خوب ممکن است از خود بپرسید که دوستانم یا افرد دیگر چگونه می توانند از طریق من عضو و زیر مجموعه من شوند ؟ خوب این خیلی راحت است شما لینک دعوتتان که به ان اشاره کردیم را در اختیار انها قرار می دهید یا ان لینک را در سایتتان قرار می دهید این بدان معنی است که هر کس روی این لینک کلیک کند و عضو شود زیر مجموعه شما می شود
باز هم ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم ببینم که چند نفر عضو من شده اند ؟

خوب این هم خیلی راحت است برای این که بخواهید بدانید چند نفر زیر مجموعه شما شده اند باید وارد سایت شوید و رو memberlogin کلیک کنید بعد از کلیک emailaddress وpassword خودتان را وارد کنید و روی loginکلیک کنید و یا اینتر کنید در صفحه ای که باز می شود در پایین ان جدولی مشاهده می کنید نوشته شده است 1 2 3 4 5 6 و در زیر هر کدام نوشته شده است 0 . البته اگر کسی عضو نشده باشد. ولی اگر کسی از طریق شما عضو شده باشد در زیر هر کدام نوشته شده است که کسی عضو شده است حتی اگر زیر مجموعه های شما هم کسی را عضو کرده باشند نیز در اینجا مشخص است

آموزش سایت
آموزش اولیه:ابتدا باید بدانید چگونه وارد فضای کاری خود شوید. ابتدا به سایت گرین هورس بروید و قسمت لوگین اعضا را کلیک کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و اینتر بزنید. این فضای کاری شما هست. نوشته ی قرمز رنگ را ببینید:
You have 0 members in your downline: به این معنی که شما هنوز زیرمجموعه ندارید.

وسط صفحه را نگاه کنید:

TickerBar™ Referral ID :این گزینه آی دی شما درگرین هورس را نشان میدهد .

Your Total Earnings: مجموع کل پورسانتهای گرفته شده را نشان میدهد.This Years Earnings: میزان درآمد شما در سال جاری.This Months Earnings: میزان درآمد شما در ماه جاری.Today’s Earnings: میزان درآمد شما در امروز.Total Amount Paid: مجموع پورسانتهای پرداختی به شما.Account Balance: میزان پورسانتهای باقیمانده که هنوز دریافت نکردید.People in your downline: تعداد افراد زیرمجموعه شما.Your Automatic Referral URL is: لینکی که باید به دیگران عرضه کنید تا دیگران با کلیک روی آن و ثبت نام زیرمجموعه شما شوند.
جدول آبی رنگ پایین صفحه هم نشان دهنده ی موقعیت افراد زیر مجموعه شماست. مثلاً اگر کسی زیرمجموعه شما شود در خانه 1 قرار میگیرد و اگر کسی زیرمجموعه ی زیرمجموعه شما شود در خانه 2 قرار میگیرد که نفر دوم زیر مجموعه شما نیز می باشد.
سمت چپ صفحه را نگاه کنید:
Account information: اطلاعات مربوط به اکانت شما شامل میزان پورسانت و تعداد زیرمجموعه ها و ... (همین صفحه ای که در آن هستید)FAQ: سوالات متداول کاربران. (نسخه فارسی در وبلاگ موجود می باشد)
  
TickerBar™ options :تنظیمات برنامه تیکر بار ( انتخاب نوع تبلیغاتی که می خواهید ببینید)Webmasters: در این قسمت مدیران سایت یا وبلاگ میتوانند بنرهای گرین هورس را بگیرند که مقصد این بنرها لینک مربوط به ثبت نام از طریق شماست. البته میتوانید هر آدرس دلخواه دیگری به آن بدهید.User Information: اطلاعات پروفایل شما. مثل آدرس منزل و شماره تلفن و ... اگه هرکدام از مشخصات شما مثل آدرس تغییر کرد، از طریق این میتوانید آن را اصلاح کنید.Delete account: اکانت شما را حذف میکند. (استعفا!)Logout: خارج شدن از فضای کاری.Home: سایت گرین هورس.
چگونه کسی را زیرمجموعه خود کنید؟!! خیلی ساده !
شما باید با روشهای گوناگون Referral URL خود را به دیگران عرضه کنید. مثلاً لینک ریفرال شما اینگونه است


http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=361805429

که جای خط زیر عدد ، عدد آی دی مربوط به شما قرار دارد.

سه شرط لازم (نه کافی) برای جذب زیر مجموعه عبارتست از:
ـ داشتن اطلاعات کافی (یعنی مطالعه 
آموزشها در این وبلاگ)
ـ دسترسی آسان اعضا به شما ( داشتن وبلاگ – آیدی یاهو برای پشتیبانی )
ـ تلاش برای افزایش بازدید ( به وسیله سیستمهای تبلیغاتی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو )
.

 

سوال متداول و مهم :

نرم افزار tickerBar را از کجا دانلود کنیم؟

می توانید آنرا پس از ورود به اکانت خود از منوی سمت چپ دانلود کنید

یا


ممکنه بعضی از دوستان این سوال واسشون پیش بیاد که از کجا مطمئن باشیم گرین هورس پولامون رو میفرسته ؟!

در جواب باید بگم خود شرکت گرین هورس واسه اینکه این ضمانت رو به شما بده و خیالتون رو از این بابت راحت کنه گزینه delete account رو در اختیارتون گذاشته . یعنی شما میتونید حسابتون رو پاک کنید و با این کار کلی بیننده از سایت کم کنین . حالا فکر می کنید مدیرای گرین هورس انقد شعور ندارن که به خاطر چندر غاز پول بیان این همه بیننده رو از دست بدن ؟! یا واسه درک بهتر قضیه : اگه اون نفر بالایی پولش بدستش نمیرسید تا الان صبر کرده بود که من و شما بیایم عضو شیم ؟! معلومه که نه! تا حالا ۱۰۰ بار حسابش رو پاک کرده بود ! در نتیجه با یه حساب سر انگشتی به این نتیجه میرسیم که اگه شرکت پول اعضا رو نمیداد این همه بازدید کننده نداشت و . . .

جذب زیر مجموعه :

مهمترین بخش این وبلاگ را می خواهید بخوانید.پس خوب دقت کنید و کلمه ای را جا نیندازید.

4مرحله اساسی که برای موفقیت شما باید طی کنید و قصد آموزش آنها را دارم:ثبت نام فراگیری آموزشهای اولیه در کمتر از15دقیقه ساخت یک وبلاگ تلاش برای افزایش بازدید

ابتدا باید بدانید که وظیفه شما فقط و فقط زیرمجموعه گیری نیستبلکه آموزش صحیح و بنیان نهادن افرادی قوی است که بتوانند راه شما را ادامه دهندپس همانطور که وظیفه ی من جواب دادن با حوصله به سؤالات شما می باشد وظیفه شما نیز در مقابل دیگران همین است. و برای این کار باید مطالب این وبلاگ را کاملاً یاد بگیریدسپس آن را به دیگران ارائه دهیدفضای مورد نیاز برای این کار داشتن یک وبلاگ است.

 

مزیت های Green Horse نسبت به گلد کوئست

و امثال آن ) ( توجه به این نکته لازمه که هیچ شباهتی بین این دو سیستم وجود نداره .

در واقع فقط به حرف نحوه کار هردوشونNetwork Marketing

 ولی این کجا و اون کجا !!

من این قسمت رو واسه این اضافه کردم که انحراف ذهنیتون رو بطور کامل نابود کنم ! )

1. شما برای ثبت نام در گرین هورس هیچ پولی نمی پردازید وعضویت در گرین هورس رایگان است.

2.  شما با عضویت در سایت greenhorse  به اقتصاد کشورتان نیز کمک می کنید چون که باعث می شوید ارز وارد کشور شود ولی در گلد کوئست و گلدماین ارز از مملکت خارج می شود و باعث اختلال در سیستم اقتصاد کشور می شود.

  
.3در greenhorse  شما زودتر می توانید زیرگروه یا عضو جمع کنید چون level 1 level 2 level 3 شما کامل شود. البته اگر فعال باشید بیشتر هم می شود.چکی که از طرف سایت برای شما می اید را می توانید در بانک ملی یا بانک رفاه نقد کنید البته برای نقد کردن احتیاج به داشتن حساب ارزی ندارید که این خود یک مزیت خیلی بزرگ است البته بانک مبلغ 4 دلار را برای کارمزد بر می دارد . یک نکته بسیار مهم دیگر : هیچ وقت در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون این سایت به نرافزار های فوق پیشرفته مجهز است و در صورتی که شما بیش از یک بار ثبت نام کنید اکانت شما با همه پول هایتان باطل می شود اگر می شد خود من می امدم 1000 بار در یک کامپوتر عضو می شدم پس فکر کلک زدن را از سرتان بیرون کنید.شما باید برنامهtickerbar را حتما دانلود ونصب کرده باشید و هنگام استفاده از اینترنت ان را اجرا کنید چون اگر برنامه را نصب نکنید و هنگام استفاده از اینترنت ان را اجرا نکنید (برای اجراکردن ان فقط کافی است روی ایکون ان کلیک کنید) هیچ سودی به شما تعلق نمی گیرد.اکثر دوستان فکر می کنند چون عضویت رایگان است پس حتما کلاه برداری است ولی باید به شما بگویم که این طور نیست و سرمایه اصلی شما در این کار وقت شما است بله وقت شما حکم طلا را دارد پس قدر وقت گرانبهایتان را بدانید بعد هم شرکت گرین هورس یک کمپانی عظیم و ثروت مند است که در امد ان میلیون ها دلار در روز است و این را مدیون اعضای خود است.


زیاد بد بین نباشید خودتون رو هم  گول نزنید با اطمینان و پشت کار شروع به کار کنید.

مهم:

یه نکته رو از همین حالا بگم : در روی یک کامپیوتر بیش از 1 بار ثبت نام نکنید. فکر کنید که اگه این امکان وجود داشت که من میتونستم بیش از یک بار از کامپیوتر خودم در این سایت ثبت نام کنم ، خب میومدم 1000000 بار در سایت ثبت نام میکردم و زیر دست خودمو پر میکردم تا به این درآمد برسم. !! اما این رو بدونید که وقتی شما در سایت ثبت نام میکنید مشخصات دستگاه شما و IP شما در سایت ثبت میشه و در صورتیکه دوباره بخواهید از دستگاه خودتون ثبت نام بکنید نه تنها به شما اجازه این کار رو نمیده بلکه ID اولتون هم پاک میشه و دیگه هیچ وقت نمیتونید در سایت ثبت نام کنید. ( اگه هم سایت به شما اجازه ثبت نام بده ، موقع پول دادن مچ شما رو میگیره و بهتون پول نمیده ) به نظر من حتی توی کافی نت هم ثبت نام نکنید ، چون ممکن یک نفر دیگه هم با استفاده از همان کامپیوتر ثبت نام کند و اکانت شما توسط شرکت باطل شود ، تا حد امکان از کامپیوتر شخصی خود برای اینکار استفاده کنید و برای زیرمجموعه های خود هم از کامپیوتر خود آنها استفاده کنید .

 البته به زیر مجموعه هایتان هم این موضوع را گوشزد کنید ، چون اگر اکانت آنها باطل شود،زیرمجموعه شما هم از بین خواهد رفت

حالا وظیفه شما چیست؟


ببینید دوستان اگر وظیفه شما این است که بعد از اینکه ثبت نام کردید حداقل 10 نفر زیر مجموعه شما شوند.برای این کار مشکلی نخواهید داشت.ابتدا باید یک وبلاگ در ست کنید و مثل همین که من درست کردم شما هم یک مطلب بنویسید (با لینک زیر مجموعه ای خودتان ) . بعد از بین دوستان و آشنایان حداقل 10 نفر را زیر مجموعه خود کنید. به آنها آموزش دهید که آنها هم 10حداقل نفر را زیر مجموعه خود کنند و همین طور ادامه دارد تا اینکه به 6 مرحله می رسیم. دراین زمان است که تعداد زیر مجموعه های شما که در ابتدا فقط 10 نفر بودند به
10×10×10×10×10×10=1.000.000
نفر خواهند رسید. سایت گرین هورس هم به ازای این تعداد زیرمجموعه به طور ثابت و مادام العمر ماهیانه 100.000.00$ یعنی معادل 90.000.000 تومان می شود.

 

چگونه زیر مجموعه جمع آوری کنید؟

دقت کنید که زیر مجموعه های شما حتما باید از طریق لینک عضویت شما عضو شوند.برای افزایش زیر مجموعه می توانید بعد از ساخت وبلاگ به چند طریق عمل کنید.
1. 
عضویت در لینک باکس های پر بازدید.
2. 
فرستادن ایمیل برای افرادی که می شناسید.
3. 
چت کردن (بسیار بسیار مؤثر می باشد).
4. 
تبادل لینک با دیگر وبلاگ ها.
5. 
نظر دادن در وبلاگ ها و جلب توجه وبمستر ها.
6. 
صحبت کردن با دوستان و آشنایان.
7. ...
اگر شما بتوانید فقط 10 نفر را که مشتاق این کار باشند و بتوانند خیلی زود 10 نفر خود را معرفی کنند بیابید مطمئن باشید ظرف مدت کوتاهی به این درآمد خواهید رسیدالبته هدف شما صرفا زیر مجموعه گیری نباشد بلکه باید

 

 افرادی را زیر مجموعه خود کنید که بتوانند مانند شما

 

صبور و با حوصله باشند و به خوبی 10 نفر دیگر را برای

 

کار در شرکت آموزش دهند.

 

دوستان این را هم بدانید که باید بیشتر از 10 نفر را معرفی

 

کنید چون با این کار ریسک شما کمتر می شود یعنی اگر

 

مثلا یکی از آنها به هر علتی نتوانست به کارش ادامه دهد

 

جایگزین هایی داشته باشد مثلا من در حدود 25 نفر را

 

خودم معرفی کردم
 دقت کنید که تنها افرادی موفق هستند که زود خسته نشوند و تحت تأثیر تبلیغات سوء برخی مار گزیده ها قرار نگیرند.
از دوستان تقاضا داریم هر کس که از طریق لینک ما عضو شد آدرس وبلاگی رو که ساخته به ما بده تا اونو لینک کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.